موهای ماه خانوم

به نام سرچشمه هستی

دیشب تا اومدم بخوابم دیدم ماه موهاش رو انداخت روی تخت خوابم هرچی گفتم بابا بی خیال انگار نه انگار

 می دونست من از موهاش خوشم میاد برای همین موهاش رو پخش کرده بود روی تخت خوابم.

 دیگه چاره ای  نبود من هم خوابیدم روی موهاش و باز اون یک دست دیگه از موهاش رو پخش کرد روی تخت خوابم و یک مدت با موهاش با من بازی کردنمی تونستم بخوابم 


بعد از گذشت زمانی به حضور خودش و موهاش عادت کردم 
 

(امشب رو دیگه نمی دونم چیکار کنم . حسابی از اول شب تا حالا داره به خودش می رسه)

یا حق

بازی

به نام سرچشمه هستی

امروز حرف زیاد هست چون یک مدت سایت قطع بود


lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

اول خاک بوده یا عشق

.....................................................


دیروز...

 عروسک بازی و ماشین
بازی

امروز...
        
 عشق
بازی

----------------------

آب یا خاک



یا حق

کلید چراغ

با چشمای بسته از خواب بلند می شه و  دنبال کلید چراغ  می گرده
اما اگر چشاش رو باز کنه می بینه که دیگه روز شده