به نام عزیز

به نام عزیز

روزی خواهم رفت
روزی مرا نیز فراموش می کنی
ولی کسی که عاشق شد
هیچ وقت فراموش نمی کند

یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:29 ب.ظ

به نام عزیز

روزی خواهم رفت
روزی مرا نیز فراموش می کنی
ولی کسی که عاشق شد
هیچ وقت فراموش نمی کند

یا حق

..........

دلم برات تنگ می شه من رو فراموش نکن

..................

نمی‌فهمم......
نمی فهمم.......
نمی فهمم......

هیوا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ب.ظ

من میروم ... تو میروی ...

... هر چه میماند خاطرات است ... اری پرواز را به خاطر بسپار .... بیا با هم برویم ... بالهایت را بگشا ....

تهمینه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.qpow.blogfa.com

دوست بی نفسم
زندگی همه خاطره است
اما همه آدما عاشق نیستن
آدمای عاشقو می شه از دردی که توی قلب و چشاشونه شناخت

و من دارم می رم
خداکنه خدا به من کمک کنه که همیشه عاشق بمونم
و خاطره اتو از یاد نبرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد