رسم

به نام سرچشمه هستی

رسم عاشق نیست با یک دل دو دل برداشتن


سال جدید شمسی  ۱۳۸۴ رو پیشاپیش تبریک می گم امیدوارم  سالی پر از سعادت و پیروزی برای تمام ایرانی های عزیز در سراسر ایران همراه باشه


امروز روز خوب برای سرگشته بود اتفاق های مهمی افتاد یک نازنین رو از دور دیدار کردام که خیلی خیلی پیش سرگشته احترام داره ایشون کلا بخاطر کمک های که به سرگشته کردن پیش سرگشته احترام خاصی داره. راستی یک دوست خوب هم ما رو از تبعید که پیش خودش قرار داده بود آزاد کرد. 


یک داستان هم براتون می گه سرگشته.

توی خواب بیداریم ولی نمی دونم ساعت چنده وقتی که چشام رو باز کردام با یک سری توی یک شهر مقدس  بودیم در مقابل امون یک مکان تاریخی و مقدس که روی دیواراش روی یک لوح طلای یک سری نوشته بود برای کسای که به زیارت این مکان مقدس میان نوشته بود.

تعداد نفراتی که برای زیارت این مکان مقدس که همیشه پراز جمعیت هست و جای سوزن انداختن نداره کاملا خلوت بود به شکلی که تعداد نفرات انگشت شمار بودن من داشتم تعجب می کردم مگه می شه توی این شهر واین محل مقدس توی  مکه چرا انقدر افراد که به زیارت اومدن کم هستن  من و همراهم داشتیم آماده می شدیم که مراسمی که روی لوح طلای که روی دیوار کعبه که ما هم نزدیک دیوار خونه خدا بودیم شدیم تا یک جای اش رو دیدم و اماده شدیم که من یک پلک زدم و بعد دیدم که توی رخت خواب هست ام.

سالی خوش داشته باشید




نظرات 3 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:23 ق.ظ

سرگشته دوباره گل کاشتی.
من هنوز تو کف این جمله هستم:رسم عاشق نیست با یک دل دو دل برداشتن.
خلی قشنگه.

کنکور بهشت چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:29 ق.ظ http://yase62.persianblog.com

سلام .... سال خوبی براتون آرزو می کنم اميدوارم توام با موفقيت براتون باشه فعلا يا حق ...

سعید پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:20 ب.ظ http://yohahahaha.blogsky.com

سلام سرگشته.منو ببخش.آپ کردم خوشحال می شم یه سر بم بزنی.
منتظرتم...
از من نرنج.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد